Dagen när vi åkte skridskor

I morse klassen åkte till Gubbängen för att åka vi skridskor.


På morgonen jag vakna klockan sex men jag komma försent. Jag har inte täckbyxor Lana hitta på mig.
Sen vi promenera till Gubbängen jag är jättetrött. Sedan jag tag på min skridskor det var svårt Lana hjälpte Jag åkte och åkte. Efter en stund jag ramlade det mycket ont jag har villa tio minuter. Senare jag åkte skridskor igen men det gör mycket ont jag kan inte åkte. Sen jag gå till ett bås, jag tag av skridskor. Det är jättekallt och liten snö. Jag tycket inte om  snö. Till slut vi lämnade tillbaka hjälm och skridskor. Sedan vi promenerade till skolan. Jag gick sist för att jag är jättekallt och hade jätteont.


Jag tycket att åka skridskor var liten bra för att det gör ont och det var kallt.



Angie

Kommentarer

Populära inlägg